- L u c a s -

Imorrn fyller våran älskade Lucas 1år.
Tänk så fort 1år går.
Allt känns som att det hände igår,men det är 1år sedan nu.
Förlossning,1år sedan imorrn.
Jag kan inte fatta det.
1år sedan dom la Lucas på mitt bröst för första gången.
Tänk att vi har haft honom 1år.
Det känns som att jag alltid haft Lucas.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan Lucas.
Jag vill inte tänka mig ett liv utan Lucas.
Mitt liv är Lucas.
Aldrig har jag någonsin älskat som jag gjort detta år.
Detta år har jag fått veta vad äkta kärlek är.
Jag trodde aldrig man skulle kunna älska så otroligt mycket.
Men Lucas älskar jag bortom allt.
Från att ha bara legat stilla tills att gå.
Tänk vilken underbar resa detta år har varit.
Vi har fått vara med om så otroligt mycket.
Nu går han.
Nu säger han mamma och pappa.
För 1år sedan la dom honom på mitt bröst för första gången.
Helt otroligt..
Aldrig har jag varit lyckligare.
Jag behöver bara titta på min Lucas,och lyckan är gjord.
Jag är så stolt över honom.
Så stolt över att jag är han mamma.
Lucas,jag älskar dig.
Lucas jag gör allt för dig.
Lucas,jag lever för dig.
Lucas,det är du som är viktigast av allt!


Bara någon minut gammal.


Postat av: Jessica

Grattis Lucas på 1års dagen! Stora killen nu =)

2009-08-23 @ 07:58:53
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: