- D a g g e -

Nu har vi kommit hem från första dagen på dagis.Det gick jättebra!Tror verkligen detta kommer att bli hur bra som helst!Vi var där 40min och Lucas verkade tycka om sin fröken.För övrigt så hade jag samma fröken när jag var liten som Lucas har nu!Det ni!

I veckan kommer vi nog inte att se så mycket av våran pappa.Han är på CoopArea och jobbar.Han far 05.20 och kommer hem kring 7-8 på kvällen.
Känns lite tråkigt,men det kan nog ändå gå bra!
Förhoppningsvis är det bara denna vecka,fast det vet man ju aldrig.

Tony fyllde förövrigt 27 i Lördags.Så vi hade surströmming här fredag och firade honom lite.Lisa,Pär,Jannice,Robban och självklart alla småpojkar!Det var riktigt trevligt.
Synd bara att mitt hus luktade så illa efter surströmmingen!

Nä,nu vila!

Postat av: Lisa

Va bra att Lucas verkar trivas på sitt dagis :) hur känns de nu då han börjat där då??

Hörde av Pär att vi skulle se film eller så nån dag/helg då det passade. Tycket jag lätt som en toppen ide :) sen vill vi juh komma och äta plankstek oxå nån dag ;)

2009-09-01 @ 21:08:34
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: