- L a c k -

Det blir inte att fara till Lollo och Jack idag.Dom kände sig inte riktigt friska,så vi får vänta tills snuvan gått över!
Hoppas ni kryar på er!

Jag har alltså inga planer för dagen alltså.Fundarar på att ta mig in till stan och handla lite grann.Men det känns nästan jobbigt.
Lucas ligger ute och sover nu iallafall,så vi får se om vi ids dra oss in till stan efter han vaknat.
Vet någon vart man kan köpa fina galonhanskar förresten?

Nu på morgonen har jag och Lucas skruvat ihop en lackhylla.Men när Lucas ska "hjälpa" till är det ofta 1steg fram och 2steg bak.Men tillsist blev den iallafall färdigskruvad.
Jag personligen tycker det är ganska roligt att ha Lucas att "hjälpa" till.Man hinner aldrig bli less på det man gör eftersom man alltid blir avbryten!

Nu ska jag släga mig framför tv´n och ligga på spikmattan innan Lucas vaknar.
Kycklingen ligger och tinar upp nu,så middagen är räddad!

Postat av: Sandra och Lovis

Vi köpte galonvantar på åhlens, de har 30% nu!

=)

2009-08-25 @ 13:42:02
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Lollo

Dina onnarbyxor var så snygga så, helmysigt dress ju.. idag känns de bättre med oss så förhoppningsvis kan vi fara och bada på fredags, vore så kul.. fan vad roligt att se dig,var alldeles för länge sen =) Nu har jag en litet som drar imig, vill alltid sitta i mitt knä på morgonen =) puss och kram!

2009-08-26 @ 07:43:40

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: