- M a s s a g e -

En sak med Tony som är ganska komiskt är att han är en tidsppemist undan dess like!Han skulle vara borta en stund ikväll,och det skulle gå fort det han skulle göra.Fort,då tänker jag typ 1timme.Men han var borta typ 2½-3timmar.
Hm,sa jag när han kom hem,skulle det inte gå fort?
Ja,jag trodde det skulle gå fortare än vad det gjorde sa han då.Och sedan skrattade han eftersom han insåg att han ALLTID säger så.
Komiskt,fast även lite irriterande.
Är det bara jag som har en sambo som är tidsoptemist,eller är alla killar så?

Jag och lillprinsen har iallafall varit hos tant Jessica ikväll.Tyvärr hinner vi inte träffas sådär jättemycket eftersom vi båda jobba.Men när vi väl träffas är det roligt!
Det blev mest en massa surr och gullande med Lucas.Ovanligt va?

Jag känner mig rätt pigg idag,fast ändå lite hängig.Jag hoppas verkligen denna förkyldning försvinner före Söndag då lillprinsen fyller år!

På jobbet har det gått bra.Hade massage idag också.Behöver jag säga att det var jävligt skönt?Är väldigt glad att vi har förmånen att få gå på massage på jobbet.

Nä,lite tv nu och sedan blir det nog sängen!

Postat av: Jane

hallå där.

Nu flyttar vi snart.

Dax att ses en gång nu snart =)

Bara två veckor kvar ... =)

2009-08-18 @ 17:22:55
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: