- H j ä r t a t S o m B r i s t e r -

Jag är verkligen inte på humör för att blogga.Eller rättare sagt så räcker inte tiden till.
Från 06.00-16.00 befinner jag mig på jobbet.
Mellan 16.00-19.30 är jag enbart med min familj.
Jag vill verkligen ta till vara på den "lilla" tid jag har varje kväll.Jag hoppas ni förstår det.
Eftersom jag stiger upp före fan varje morgon är jag rätt trött på kvällarna,så när Lucas gått och lagt sig så finns det inte så mycket energi över för att sitta vid datorn.

Ibland får jag så fruktansvärt dåligt samvete över att jag inte träffar honom särskillt mycket.Det känns nästan som att mitt hjärta går sönder när jag bara hinner träffa honom 3timmar.
Men det finns inte att göra så mycket åt det.Istället tar jag verkligen tillvara på tiden,och är enbart med honom!Jag längtar alltid till helgerna eftersom jag är ledig varje helg.
Jag gillar mitt jobb,men självklart saknar jag honom.När jag är på jobbet så är jag "inte bara mamma".Jag är Emmeli,och det är något jag uppskattar.
Och när jag kommer hem så är jag mamma.Och jag är verkligen supermamman.Jag får så mycket ny energi på jobbet att det nästan inte är klokt.Jag har verkligen någonting att komma hem till,det är så otroligt underbart!

Lite Lucas info då!
Han börjar verkligen haja detta med att gå!Nu går han nästan hela tiden.Visst ramlar han,men inte alls lika mycket nu som förr.Han är verkligen superduktig.Och jag känner mig så stolt varje gång jag tittar på honom!
Mammas underbaraste prins!


Nu ska jag se lite tv innan det är dags att krypa till kojs.05.30 ringer ju klockan!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: