- G i f t a -

Jag och Tony i Västerfjällskyrka.
Bara snö och fjäll runt omkring.
Jag vill inte ha någon brudklänning.
Jag vill inte ha någon sommarbröllop.
Jag vill inte ha ett traditonellt bröllop.
Jag vill enbart gifta mig med mannen jag älskar,på ett ställe som jag älskar,med skoter som jag älskar,med nära och kära som jag älskar.
Vissa kanske tycker jag är knäpp.Men alla tjejer har sin egen bröllopsdröm,och detta är min.
Jag går min egen väg,som jag alltid gjort.
Den dagen jag står där.I Västerfjäll,med skotren,med Tony,med Lucas,med nära och kära,i skoterkläder så vet jag att jag gjort rätt val.
Jag vill inte gifta mig om jag inte får gifta mig där.
Jag vill inte ha ett stort bröllop.Bara jag får gifta mig där jag vill är jag nöjd.
Min dröm,I Västerfjäll.


En bild säger mer än tusen ord.
Gränslös kärlek.
8år av total lycka.



Postat av: Lina

Vad härligt att du vet hur du vill ha ditt bröllop. Det spelar ingen roll hur erat bröllop ser ut, det viktiga är att ni får som ni vill och det är då som det är ett drömbröllop!

Meddela oss andra innan bara så vi hinner gratta er iaf. ;)

2009-08-21 @ 07:30:01
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jane

Haha, jag har alltid sagt att då jag ska gifta mig ska det vara i drevdagen på fjället. Sådär i skoteroutfit och avslappnat... :)



Du, lampan hänger här i hallen i en påse och väntar på att få komma hem till er? :)

2009-08-21 @ 11:30:24
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Fredde

Det är detta som gör dig unik :)

2009-08-25 @ 22:11:04

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: