- F e b e r -

Lillprisen våran är lite sjuk.Snor i näsan och lite feber.Det var en lite jobbig natt i våra mått mätt iallafall.Lucas har vaknat lite av och till under natten.Själv somnade jag inte förräns 02.00 på riktigt så att säga.Och eftersom jag stiger upp 05.30 blev det tyvärr inte så många timmars sömn.Men det får gå.Tur man är ung!
Men jag är verkligen trött nu.Så det blir snart att hoppa i sängen.Jag antar att det kan bli att vara vaken lite grann inatt också.

Jag bryr mig egentligen inte sådär jättemycket om inte jag får sova.Jag vill bara inte att Lucas ska vara sjuk.Det är jobbigt för mammahjärtat.Vi får hoppas att det går över fort!
Han fyller ju år på Söndag,så då skulle det vara roligt om han var frisk!
Lucas börjar även bli riktigt duktig på att gå.Han småspringer även lite grann också.
Våran guldprins!
Mamma och Pappa säger han nu ganska klart.Fast när jag säger att han ska säga mamma så säger han pappa och vise versa.

Nä,nu ska jag hoppa i sängen tror jag!

Postat av: Monica

Usch vad trist att lilleman är sjuk.. Hoppas han blir frisk snart och får vara pigg och glad på sin födelsedag. :)



Sitter och skrattar när jag läser att han säger pappa när du säger att han ska säga mamma, för Anton gör precis likadant! :P



Hoppas natten blir bra.

Kram!

2009-08-18 @ 22:03:45
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: