- J A G -

JAG,JAG,JAG.

Jag skulle gärna ha många barn,kanske 3-5stycken.Men det blir nog bara 2.
Jag säger vad jag tycker och tänker,väldigt högt.
Jag pratar ofta först,och sedan tänker jag.
Jag älskar att prata om sex och sånt,jag slutar aldrig.
Jag har kiss och bajs humor delux.
Jag är väldigt pedantisk,ibland går det överstyr.
Jag har väldigt kort stubin,men det går fort över.
Jag stampar i trappen när jag är arg.
Jag älskar pengar,men vem gör inte det?
Jag älskar min skoter,nästan så mycket att jag börjar gråta när vi ställer undan det på våren.
Jag hatar när Lucas ligger och sover på mage,jag vänder oftast på honom då.
Jag gillar att köpa nya saker,och ha fina saker hemma.
Jag tycker inte om personer som inte kan stå för vad dom tycker.
Jag tycker inte om personer som är skenheliga.
Jag blir irriterad på att aldrig tjejer kan vara i en stor grupp utan att bråka.
Jag trivs bättre bland killar,kanske därför jag jobbar som snickare?
Jag är verkligen mamma och pappa kär.
Jag kan prata med mina föräldrar om allt.
Jag backar sällan för konflikter.
Jag hatar att laga mat,och baka.
Jag kan vara avensjuk,men då säger jag det.
Jag kan glädjas åt andra.
Jag är en riktigt dålig förlorare,slutar ofta spela innan jag hunnit förlora.
Jag kommer att operera börsten när jag fått mina barn som jag ska ha.
Jag skulle ställa upp i en herrtiding om dom frågade,men det lär ju aldrig hända!
Jag har ofta förutfattade meningar om folk,och ofta ändras den till det bättre.
Jag är inte blyg,kanske för framåt?
Jag älskar iallafall min familj,mina vänner och egentligen det mesta!

Postat av: Erika

Absolut!

2009-04-07 @ 12:16:59
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: