- F i k a -

Denna dag har verkligen varit hur bra som helst!
Den började med att vi vaknade 07.20,inte dåligt!På förmiddagen blev det att fara och vara med underbara Lollo och Madde,och självklart deras underbara barn!Vi grattade Ellie på 1årsdagen,med fika och lite paket.Eftersom varken jag eller Lollo har flickor köpte vi en rosa klänning,en rosa tjol och ett lila linne till.Ellie kommer vara hur söt som helst i sommar!
Tack för idag brukar,vi har verkligen hur kul som helst ihop!Och vi pratar verkligen om allt!

Till middag blev det palt hos mamma och pappa,riktigt gott,Palt är nog bland det bästa som finns tror jag!
Jag sjusade även ut min käre far till firman på Harahomlen eftersom han hade bilen där.Och när jag kom hem till huset vad Lisa och Pär med pojkarna här!Efter ett tag kom även mamma för att ta hand om Lucas en liten stund så att vi kunde sockla och göra klart i hallen!Det är så himla roligt när det är folk här!Tyvärr så hann jag inte prata så mycket med Lisa idag,men det kommer ju fler dagar!

Mamma skurade både hallen och trappen,riktigt snällt gjort.Och pappa har fixat ett släp till oss så att vi kan ta upp skotrarna till Arvidsjaur!också det riktigt snällt gjort.Jag har ju som sagt världens bästa föräldrar!

Nu sover våran älskade son.Jag och min stora älskling håller på inreda hallen,och behöver jag säga att det är hur kul som helst.Och som sagt,det blir ju världens finaste hall också!

Postat av: Madde

Jag bara älskar när vi träffas. Vi har verkligen så skoj tillsammans. Nästa gång kanske vi ska vara hemma hos dig och se hur det ser ut i eran "nya" hall :)

Hoppas ni får en trevlig påsk i stugan så hörs vi till veckan!

Tack än en gång för presenterna!

Puss!

2009-04-09 @ 07:00:44
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: