- S ö n d a g -

Idag har det varit en lika härlig dag som igår,vi har gjort en massa roligt.Fast tyvärr har jag varit lite smått irriterad hela dagen.Vet inte varför,men man kan ju inte vara på topp varje dag.
Vi åt lunch med Bella och Johan och sedan när lilleman vaknade from vi en sväng till Nolia och sedan blev det dollar.Blev inte så mycket att handla på dollar förutom ett par glajjor till mig.
Sedan hem och äta året första mjukglass!Och oj så gott det var!
Vi har även hunnit förbi Lucas mormor och morfar idag.Lucas åt äpple med morfar och sedan satt Lucas och mofar på golvet och såg formel 1.
Eftersom mormor jobbade var vi förbi där en sväng innan vi slutligen for hem.
Nu har Lucas somnat för kvällen och jag har lovat Tony än en gång att se på StarWars.

Iveckan har vi ingenting planerat förutom cellprov på Onsdag.Så om någon är sugen på en prommis är det vara att hojta till.
Nu ska jag hämta lite chips och slänga mig i soffan med min stora älskling!

Postat av: ingela och Jonna

konstigt att dom jobbar en söndag....Jo vi har fått in jonna på dagis den 4augusti på Ankarets förskola =) inte den ja ville från början men de blir ändå nära å bra, bara över vägen så, vars har ni sökt in lucas då?

2009-04-26 @ 20:24:18
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Erika

Du vet att jag alltid är taggad för en promenad. Säg bara till vilken dag som passar dig :)



Kram

2009-04-26 @ 23:38:58
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: