- S k e å -

Jag och lilleman har varit borta nästan hela dagen.
Det började med en prommis med underbara Madde och självklart lika underbara Ellie.Det var så himla skönt att få komma ut och röra på döfetan lite,sen är det ju alltid kul att umgås med Madde och Ellie.

Efter att vi sagt hej då begav jag och Lucas oss till mormor och morfar.Väl där åt han lite mat,och även då bestämde jag och mamma oss för att fara till Skellefteå och hälsa på systrarna!
Vi var först och hämtade Alexander på dagis och sedan begav vi oss till Lisa.Bella kom efter att skolan slutat.Och som vanligt var det jätteroligt att träffa dom!
Det blev en massa surr och sedan blev middagen på Sibylla,tack mamma för maten!
Och tack alla inblandade idag,det har verkligen varit en rolig dag!

Nu ligger iallafall Lilleman och ska försöka sova.Det har inte blivit så mycket sömn för hans del idag,så hon borde ju vara trött!

Nu ska jag iallafall gå och se lite tv innan det är dags att joina lilleman i drömvärlden!

Postat av: Madde

Tack för en supertrevlig promenad. Det måste vi nästan göra minst 1 ggn per vecka. :)

Ska bli trevligt att träffa er imorgon igen. Sov gott och hälsa familjen!

2009-04-07 @ 22:08:40
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: