- L ö r d a g -

Vilket underbart väder vi verkar få idag!Jag och Lucas har redan hunnit med en liten promenad till grannen där våran pappa håller på att byta däck på min bil.
Men lilleman blev väldigt trött så ny ligger han ute och sover sin förmiddagslur.
Jag ska iallafall börja städa lite här hemma och sedan ska hela familjen vara ute i det fina vädert!Jag tror det kanske till och med blir en liten cykeltur för oss!

Nu ska jag börja röja upp lite så att Tony kan dammsuga.
Men jag hoppas alla får en underbar Lördag!

Postat av: ingela och Jonna

Jonna ligger 2 streck under sin kurva :S men hon äter inte heller som hon ska, hon kan matvägra vissa dagar nästan helt...Jo ja tyckte de var dig ja såg inne på Cubus på barnavdelningen så klart hehe

2009-04-25 @ 10:47:38
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: