- K l ä d e r -

Idag vaknade vi,eller rättare sagt lilleman klockan 06.00.Men vad gör egentligen det när det är strålande sol?Det är verkligen underbart att vakna till strålande sol,tycker det borde vara en rättighet varje morgon.

Idag har vi lite att stå i,eller njae egentligen bara två saker.
Nu på morgonen ska vi på Grolls och hämta ut några nya arbetskläder till mig.Jag ska ha rosabyxor,har jag bestämt!Det är ju mindre än en månad kvar nu,så det är lika bra att få det gjort.Vill ju inte vakna upp dagen jag ska börja om att jobba och inse att jag glömt hämta ut nya kläder.Jag måste ändå säkert beställa mina skor eftersom jag har rätt små fötter,och det är väldigt sällan dom har inne arbetsskor i strl36.
Sedan funderar jag på att fara föbi jobbet och hämta min julklapp som jag helt glömt av!

Det andra jag har idag är cellprovtagning 13.45.Då ska lilleman få vara hos mormor medans mamma är hos musdoktorn.Men sånt brukar ju gå fort!

Nu ska jag dricka lite mera kaffe och sedan ska vi börja klä oss för att fara!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: