- D r ö m -

Jag drömde verkligen en obehaglig dröm inatt.Jag drömde att dom var tvunga och operera mig i magen pga av att dom röda prickarna dom hittade på Gastron var cancer!Jag hade iallafall tre stora fula ärr på magen,och ett långt som gick från navlen till halsen.Jag har nästan kallsvettig när jag vaknade.
Denna dröm har inte precis gjort mig lugnare,tänk om dom röda prickarna är cancer?
Vad gör jag då?
Och jag som måste vänta 2-3veckor innan jag får veta vad proverna säger!
Jag hoppas verkligen att dessa röda prickar som jag har är något helt ofarligt!

Postat av: Jeanette

Nej, vad ottäckt! :/

Men ta inte ut något i förskott!

Finns ingen anlending att genomleva en mardröm, kankse helt i onödan!

2009-04-03 @ 09:19:39
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Monica

Om det är till någon "tröst", så brukar dåliga drömmar betyda nåt gott. Inte så kul att drömma såna drömmar dock.. Vart har du prickarna?

2009-04-03 @ 10:53:48
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: