- C y k l a -

Imorse gjorde jag och lilleman våran premärtur på cykeln.Och det gick hur bra som helst!Jag ska verkligen börja cykla överallt,det var så himla härligt!
Lucas tykcte nog att det var rätt kul,han som är så himla nyfiken hade riktigt mycket att titta på.
Jag ska försöka komma ut en gång per dag och cykla med honom iallafall!

Vi har även hunnit vara på mammaträff idag.Denna gång var vi hos Jessica och lilla Ville och grillade lite korv.Tack för idag!

Nu ikväll blir det nog inte att göra sådär jättemycket.När Lucas vaknat från sin powernap och vi hunnit äta middag ska nog hela familjen gå ut på gården och bara vara.Det är ju så himla härligt ute nu!

Nu ska jag börja med middan!

Postat av: Sofia

Åhh, jag är så avis! Min cykel blev stulen nån gång nu i vinter... min sprillans nya cykel! Låst OCH inlåst i cykelrummet.. ;(



Annars gör jag faktiskt inte så mycket.. söker jobb och söker jobb..

Sjukt less på att gå hemma nu alltså. Söker allt möjligt nu, vill bara göra NÅGONTING!

Hur känns det för dig då, visst börjar du om att jobba snart? :)

2009-04-22 @ 21:12:49
URL: http://www.cageman.se
Postat av: ingela och Jonna

Å va ja längtar efter min cyckel men den är insnöad hoss pappa i hans lada :(

2009-04-22 @ 22:22:56
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: