17/9-08 (Nu blev det iallafall rätt!)

Skrev fel datum igår..Men det var då ingen som verkade uppafatta det!

Igår var Lucas faktiskt ganska gnällig,spec. på kvällen.Men det är ju kanske inte så underligt om morsan inte har nått käk att erbjuda.Jag ammade säker honom i närmare 1-2 timmar i går kväll.Som tur var har vi ju mjölkersättning hemma som vi fick av Lisa.För det är ju på kvällarna jag iallafall har lite mat.På morgonen och på dagarna är det oftast inget problem.Men tillslut måste han ju ha fått i sig nått eftersom han somande med tutten i munnen.
Han hade förmodligen magknip också,det smattrade på bra i blöjan om jag säger så.Man skulle nästan kunna tro att det är en fullvuxen karl som pruttar!

Vi såg iallafall Irene Huss, Guldkalven igår.Jag tyckte det var bland dom bästa Irene Huss filmerna.Jag kan rekomendera den!

Idag verkar då Lucas mycket gladare.Men det kan ju fort ändras,det vet ju alla som har barn!För just efter att jag matat Lucas så kommer nog magontet i blöjan.Det var ju inte lite bajs kan jag ju säga!Men det är ju bra att det kommer ut!
Han såg nästan nöjd och belåten ut efter det iallafall!

Däremot vet jag inte vad denna dag bjuder på.Har inte planerat något,föutom att jag ska ta en promenad till apoteket.Kanske blir det film hos Lisa och Pär ikväll.

Nu ska jag iallafall hoppa i duschen,känns som att jag har varit på värsta spykalaset.Om ni fattar vad jag menar!

Jag hinner nog ladda upp lite bilder:




En m y c k e t mer harmonisk Lucas idag.
Mammas ögonsten!




Nya gardiner i köket.
Snygga va?



Jag bara älskar den här spegeln.



Hallmöblerna.

Postat av: Emmeli

Snart får vi ta oss en promenad UTAN barnvagn, för min bebis verkar tusan inte vilja komma ut.. Buhu.



Gud vad fina kläder Lucas hade på det första kortet (det i rött och grått). Var är dom ifrån?

Kram!

2008-09-17 @ 21:55:44
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Jag förstår,varän jag har svårt att förstå att det är VI som har skapat Norah och att det är hon som har legat i min mage och som vi sett på UL-bilderna.Är man trög eller?:)

Dock är hon det finaste och jag kan inte ens tänka mig vilket liv jag hade innan!



Mitt nya liv går fantastiskt bra :)

Återstår bara att se om det håller i sig!

Vill bara gå ner några envisa kilon och sen är jag nöjd!



Vi prövade flaskan kvällen innan jag skulle på fest och hon slukade den,tack och lov.

Pröva bara lite smått,kanske inte ens behöver ha någonting i den,bara testa så han tar flaskan.



Visst använder han napp?

Isf tror jag inte det blir några problem :)



Norah är mkt gladare idag,tack och lov!

Men det är roligt när jag säger att hon är gnällig,då tycker alla bara "Ja men välkommen till verkligheten".Själv tror man att man gör något fel :)



Haha,så Lucas pruttar högt?

Ibland pruttar Norah när hon sover så jag tror säkert Ante tror att det är jag! :)

Hon rapar högt också.Jag höll på att tappa en tallrik i golvet en gång,blev skiträdd!:)



Har ni haft en bra dag?



Kramkram

2008-09-18 @ 17:26:11
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jean

hihih man ser vårt hus ^_^

Va fint ni har det, och så annorlunda allting ser ut.



Och lucas är jättesöt.

Hoppas ni har en fin höst.

Kram //Jeanette

2008-09-22 @ 17:01:13
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: