15/9-08

Jag vet att jag var varit dålig på att uppdatera vad som händer i mitt liv dom senaste dagarna.Men ibland räcker inte tiden riktigt till,om ni vet vad jag menar!

Igår så var min kära mor här och putasade fönster och bytte gardiner!Hon är guld värd!

Senare på dagen var Lina och hennes dotter Amanda här och sen kom även tant Jessica.Hon käkade middag med oss och sen for Tony till Pär och spelade.
Så jag och Jessica gick till hennes föräldrar och visade lilla Lucas.Och självklart tyckte dom han var gullig.Och goasde med han!
Jag var väl hemma kring halv nio och då kom också Tony hem,så vi satt på Highlander.Rikigt bra film!

Så nu är jag och Lucas påväg till Norrfjärden och ska hälsa på tant Jessica.Vi ska ta en promenad och laga lite god lunch!

Jag kanske hinner uppdatera ikväll!

Postat av: Emmeli

Ja, förhoppningsvis är det inte länge kvar nu.

Jag orkar inte vänta så mycket längre till faktiskt :D



Tack så mycket! Vi får höras av sen :)

Kramar!

2008-09-16 @ 17:18:43
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: