8/9-08

Nu är vi tillbaka i verkligheten,Tony har återgått till jobbet och nu är jag och Lucas själva.Lite skrämmande faktiskt,men jag tror ändå att det ska gå rätt så bra!Tony är ju ändå bara på Djupviken och målar,så han är ju nära oss iallafall.Det känns också spännande!Och roligt förstås!
Nu gäller det bara att hitta på saker,så att man inte sitter och möglar sönder i soffan!
Fika på stan någon?

Nu iallafall så hade jag tänkt att röja upp lite här hemma,innan Lucas vaknar.Ska iallafall försöka damsuga lite.Det är så roligt att ha det fint!

Postat av: Jennie & Norah

Vi såg "Jiddra inte med Zohan",den var riktigt överdriven,men rolig stundtals :-)



Ja visst är det skönt att ha fint hemma.Man mår så mkt bättre då!



Går det bra att vara själv idag?

Fina ni var i tidningen förresten! :-)



Kram!

2008-09-08 @ 11:06:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, det är ju det! Tur att vi gör det så himla bra! :) Önskar dock att jag också fick hem min karl varje dag. Men det måste ju gå ändå. Ha en fin dag!

2008-09-08 @ 11:28:46
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Jo smaskens med sockerkaka,dock återstår det att se hur den blir :-)



Precis!När jag ska på stan med mina vänner så vill dom alltid bestämma en tid.Blir sällan när man tänkt sig för helt plötsligt blir det ett blöjbyte,måste amma,spya m.m.

Så numera ringer jag när jag går hemifrån :-)



Vart är det ni bor?Bor ni nära Robban och Jannicke?



Idag blir det bara mys i soffan,finns inget bättre!!

Vad ska ni hitta på?

2008-09-08 @ 12:48:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag vill ha tätt men ändå inte SÅ tätt.

3 år kanske. Ni då?



I veckan blir det bara lugnt. Micke har blivit sjuk igen, så han är hemma från jobbet.

Ska försöka hinna ladda frysen med fika.

Vad ska ni hitta på? :-)

2008-09-08 @ 12:57:36
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Monica

Javisst.. Man får som antingen sova eller göra andra sysslor när lillen sover. Och ska man handla så gör man det när han har ätit o är pömsig :P Det är mkt att tänka på.

Tror jag såg dig på grandagen btw. :)



Det är bra du förbjuder han. Dom ska lyssna på sin kvinna ;)

I vanliga fall så är André borta 10 dar o hemma 4. Så det blir lite ensamt..

Vad ska du o Lucas hitta på i veckan då?



Helgen har varit lugn o skön. För er?

Kramen

2008-09-08 @ 13:30:14
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: