5/9-08

Igår så badade vi och filade naglarna medans Mamma och Lucas såg idol.(Det var väl kanske mest mamma som såg.)
Det är så himla mysigt att ha Lucas i famnen och bara sitta och mysa i soffan!
Tony höll iallfall på med att installera våra nya element!En redig karl!
Idag har det iallafall varit full rulle.Vi har varit en sväng in till stan,och jag hittade världens sötaste pyjamas som jag var tvugen att köpa!Sedan var vi och hälsade på Tony farmor,och fick en jävla massa fika med oss hem!Guld värt!Hon är bara för söt!
Sen så har både Lucas mormor,farfar,kusin och Marcus varit här och hälsat på!Riktigt trevligt måste jag säga.
Ikväll så har jag faktiskt gjort plankstek,och det var så gott!Sedan har det egentligen bara varit mys i soffan för hela slanten!
Men nu är det dags att hoppa i sängen känner jag,och jag hoppas att Lucas vill sova länge imorgon!


Men några bilder ska jag ändå ladda upp!



Snygg Mössan!



Pappa och Lucas myser.



Lucas och Pappa badar.



Mamma och Lucas myser.

Jag älskar en mina killar!





Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: