3/9-08

Jag vill börja med att gratta en av mina kära systrar som fyller hela 18år idag!Inte dåligt,tyckte det var nyss hon var en liten rumpnisse!Men tiden går ju som sagt fort.Snart är väl Lucas 15år!Så nu kring 4 så blir det att bege sig till Skellefteå eftersom båda mina systar bor där.Så ska vi ut och äta på O´Learys,hela familjen.Riktigt gott ska det bli!Tycker även det är riktigt roligt när hela familjen träffas och umgås.Blir ju mer sällan nu när två bor i Skellefteå som sagt.Plus att Lucas får träffa sin kusin.Men kan kanske inte bryr sig så mycket!

Idag har vi iallafall varit på BVC.Och nu har vi iallafall fått bevis på att han äter bra.Han väger nu hela 3340g,och när han föddes vägde han ju 3130.Så han går då upp i vikt som han ska.Man har ju varit lite oroligt nu när han är lite täppt i näsan att han inte ska få i sig nått.Men vad tur att mamma hade fel!Men snuvan vill ite riktigt släppa än,men jag hoppas att den gör det snart!
Sen så har han ju lite gegg i ena ögat,men det enda man får höra är att det är normalt.Och att det kommer bli bra snart.Det är tårkanalerna som är för tråga.

Har förresten hunnit vara in till stan med mamma en sväng också.Jag lämnade faktiskt mina killar själva en stund.Första gången faktiskt jag var utan Lucas sedan han föddes!Men det hade då iallafall gått bra utan mamma!



Postat av: Jennie & Norah

Åh jag är så avundsjuk på dom som har ut mkt pengar/månad :-)

Jag tar ut alla dagar i veckan,annars hade det blivit ännu mindre pengar.Jag visste att jag skulle få runt 6000:-,det är riktigt,riktigt dåligt men nu vet man iaf att FK inte räknat fel.



Coolt!Snickare,trivs du?

Ja just ja,han jobbar ju där :-)

Det är väl också ett rätt så välbetalt jobb?

Kram på er!

2008-09-04 @ 08:22:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: