25/9-08

Nu är jag T R Ö T T.Det har inte varit världens roligaste kväll eller eftermiddag idag.

Jag kan iallafall börja med att det var riktigt roligt att vara på IKEA idag.Handlade som vanligt en del,det är så svårt att inte göra det!Allt är ju så billigt.Lucas var hur snäll som helst hela tiden vi var där.Han fick till och med käka uti köksavdelningen.Inte alla barn som fått göra det!

Men vi kom väl hem kring halv tre,och sedan dess har Lucas varit vaken och inte alls varit på bra humör.Jag har ammat och ammat.Känns inte som att man gjort annat ikväll,men Lucas har bara skrikit.Vi var förbi Jannice och Robban och mina föräldrar kom också förbi dom.Men Lucas var ju som sagt inte alls på humör.
Som tur är så har jag fått nutramigen (mjölkersättning.)av min syster.Tack för det!
Jag ringde mamma och berätta hur det var,och hon kom hit och gjorde lite "välling".Eftersom vi aldrig har gjort det så har man ju ingen aning hur man göra.Men mamma gjorde iallafall det och han åt!Lucas måste ju ha varit hur hungrig som helst hela kvällen..
Stackars liten..
Men nu känns det skönt att veta att han är nöjd och belåten.Men tror ni det var en kille som var trött?Han brukar aldrig vara vaken så länge.Men från halv tre till halv tio på kvällen.Inte dåligt för Lucas som bara är 5veckor.
Nu har han iallafall somnat i sin säng!Vad jag älskar den pojken.

Nu tackar jag för mig idag,ska gå och lägga mig med mina killar!

Postat av: Monica

Nutramigen är ingen bra ersättning. Det har dragits in av tillverkaren. Det har visats att barn har blivit sjuka av den.. :/ http://sydsvenskan.se/sverige/article330851.ece

Ge honom Babysemp 1 istället som finns på affärn. Den ger vi till Anton. Den är jättebra o på förpackningen står det precis hur man gör o han ska normalt äta mellan 80-150 ml per mål.

Tänkte så att inte Lucas blir sjuk..

Hoppas han är på bättre humör nu :)

Kramar!

2008-09-25 @ 23:30:16
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jean

Monica;

"Nutramigen säljs på apoteken och finns i tre varianter. Bara Nutramigen lipil har tagits ur sortimentet. Sedan i fredags förra veckan är produkten borta från hyllorna. "



Nån gång då och då verkar inte heller vara farligt, så det är nog ingen fara att han fick det en kväll eller så.

2008-09-26 @ 00:14:41
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: