19/9-08

Nu imorse när jag stod i duschen så kollar jag ner på mina S T O R A behag,och upptäcker att ett bröst är större än det andra!Såg faktiskt ganska kul ut,men jag hoppas för gudsskull att det inte forsätter att vara så!

Igår var det bad för Lucas del,han blir så lugn när han kommer i badet.Men det är ju bra att han verkar tycka om vatten iallafall.

Jag kan också medela att dopinbjudningarna är klara och nästan alla skickade,känns bra att vara ute i god tid.Jag och mamma satt och klippte och klistrade hela förmiddagen igår.Men jag är riktigt nöjd över resultatet.Nu gäller det bara att planera vad man ska bjuda på ovs.Men det är faktiskt ganska kul!

Nu på morgonen skulle väl min lilla Fredrik kika förbi,alltid lika roligt att träffa han.Blir ju inte lika mycket nu när jag inte jobbar.Ska bli så kul när han flyttar in i sin lägenhet i Öjebyn.Då blir det ju inte alls långt!

Ihelgen far vi nog upp till Arvidsjaur.Lucas mormor och morfar har stuga där,och jag hade väl tänkt bli lite ompysslad!Det är faktiskt ganska skönt att få¨vara mamma och pappas lilla flicka ibland också.Men nu verkar det bara vara Lucas som gäller!



Ganska harmonisk va?:)

Postat av: Jennie & Norah

Haha,stora behag :)

Mina boobies är olika stora typ på morgonen,om jag bara har hunnit amma från ett bröst,så är det andra sprängfyllt.Ser rätt så lustigt ut :)



Inatt har vi sovit riktigt bra.Hon vaknade först 5 och vred sig ett tag.Men somnade om till 8.30 så vi har sovit riktigt bra.Dock är man ändå jättetrött!

Men det hör väl till.

Har ni sovit bra?



Yes,Norah använder napp.Visst är det klockrent när dom tar den?:) Annars hade man nog ammat ihjäl sig..



Nix,har inte varit på öppna förskolan.Ni då?

Funderar kanske på att gå dit när Norah är liiite äldre iaf.Många säger att det inte är så givande när dom är så små.Men vad vet jag,har ju faktiskt aldrig varit där :)



I helgen blir det lugna puckar.Haha puckar..Ante ska faktiskt på hockey :)

Vad ska ni göra?



Kramkram

2008-09-19 @ 11:04:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jajjan

Vill bara säga att din lilla kille är hur fin som helst!



Alltid roligt med kvinnliga snickare, jag är själv Glasmästare. kommer på mig själv att nästan tappa hakan om jag ser en annan tjej i snickarbyxor! det är så ovanligt!



ha det bra!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: