15/9-08

Sitter här efter middagen och är riktigt mätt,blev faktiskt fläskfileé till middag idag.Det var riktigt gott faktiskt.

Idag har ju jag och Lucas varit i Norrfjärden hos Jessica.Vi gjorde kycklingsallad till lunch och efter det var vi och gick en "skogspromenad".Det var riktigt trevligt idag.(Som alltid).

Nu blir det att plocka undan middagen och sedan sätta sig och se klart Highlander.Jag orkar aldrig se en hel film en kväll.Så det blir jämt att vi ser hälften ena kvällen och resten kvällen efter.

Lucas har faktiskt varit lite gnällig idag,men han kan ju också ha dåliga dagar som alla andra!
Nu är han i allafall hos pappa.

Nä,detta duger inte!

Postat av: Jennie & Norah

Norah har också varit gnälig idag.Fast som sagt,det är ju fullt normalt.Man kan ju inte ha en snäll bebis jämt,då kan ju andra bli avundsjuka :-)



Vi har funderat på en videokamera men tror vi ska skippa det.Kan faktiskt filma ½timme åt gången med våran digitalkamera så det får räcka.Varken jag eller Ante är några linslusar :-)

Lillans farmor och farfar har en ifall vi vill låna.Sen passar dom på att filma nån gång då och då så det är otroligt uppskattat!



Jag vill också ha 2-3 år mellan barnen.Men man får se när man känner för ett till.Definitivt inte nu:-)

Kan däremot tycka det ska kännas konstigt att kunna älska ett barn till om du förstår vad jag menar?Men det är nog för att man inte är redo.Jag vill bara ha Norah för tillfället :-)



Idag har vi också promenerat och gjort sallad.

Imorgon blir det hem till lillans mormor och bli bortskämda :-)



Helammar du eller ger du Lucas nån ersättning?

Jag har börjat med lite ersättning på kvällarna eftersom jag inte tycker min mjölk räcker till vissa gånger.



Oj så långt detta blev,hoppas du orkade läsa :-)



Kramkram!

2008-09-16 @ 19:32:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Det var faktiskt väldigt trevligt på 50 års festen. Vilen mysig dag ni verkar ha haft :)

Ja du i veckan har vi inte så mycket planerat. Mysa och städa lite tror jag.

Ni då?

2008-09-16 @ 21:10:08
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: