13/9-08

Mys i soffan med mamma.


Söt som socker!


Världens finaste kille!
Mammas och Pappas mirakel helt enkelt.

Postat av: Jennie & Norah

Javisst har man blivit konstig,haha!Kameran är med överallt,man kan ju faktiskt missa något :-)



Då tror jag att jag ska skippa P-staven.Har hört mkt negativt om den.Funkar P-pillrena bra så har jag ju ingen anledning att byta.



Ja hon växer så fort!Men det är faktiskt riktigt kul!Innan ville jag att hon skulle vara nyfödd och aldrig växa men oj vad det är rooligt när det börjar hända grejer :-)

Jag väntar fortfarande på det riktiga skrattet.Ler gör hon men tänk när dom skrattar högt.Mamma-hjärtat måste bara smälta :-)



Det var superkul i fredags.Roligt när det blir spontant!Första festen jag var på var jag så iakktagen."Hur känns det,är du nå full"? frågade alla hela tiden,så jag kunde inte riktigt släppa loss.Igår blev det en luugn dag.Mös med lillan och Ante och idag har jag min städdag,men allt är klart så nu slappar vi bara :-)



Hur många barn har ni "planerat" att skaffa?

Själv var jag bombis att Norah skulle bli den enda när jag låg på förlossningen.Men nu såhär i efterhand så vill jag ha minst ett barn till.Det är så mäktigt :-)



Ha en mysig söndag!

Kram

2008-09-14 @ 13:19:42
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Haha,jo lite överkurs med 2 digitalkameror :-)

Fast det hade varit riktigt bra dock!

Har ni någon videokamera?



Vi har sagt att vi ska skaffa ett till när vi känner oss redo.Så vi får se,men jag har alltid sagt att jag vill ha tätt emellan,men är man inte redo så är man inte.Tiden får utvisa :-)

Ska ni ha tätt mellan era?



Jo Norah ska döpas.Borde faktiskt börja planera lite nu i dagarna.Det enda vi har pratat om är vilka vi ska bjuda.Så det är ju då ett steg i rätt riktning :-)

Ska Lucas döpas?



I veckan blir det lugnt.Idag ska vi på Dollarstore,ÖB och Barnens Hus,det är som så mysigt att strosa omkring där :-)

Vad ska ni hitta på för skoj?

Kramkram

2008-09-15 @ 10:18:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hurru gumman det börjar vara dags att uppdatera ;)Ringer dig snart..! Kramar

2008-09-16 @ 09:41:23
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Förlåt att jag inte har svarat förrän nu. Har varit lite fullt upp. I helgen har vi haft 50 års fest för min pappa och sen bara tagit det lugnt i söndags.

vad har ni haft för er då?

2008-09-16 @ 09:56:11
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: