11/9-08

Idag blir det att fara till Norrfjärden och hälsa på Jessica.Vi ska väl ta en promenad och sedan ska vi gå och käka lunch på Toppen.Ska bli riktigt trevligt.

Igår gjorde jag och Lucas inte så mycket på dagen.Jessica var här en stund och gullade med Lucas.Senare efter att Tony kommit hem från jobbet var vi in till stan en sväng.Köpte faktiskt två fotoalbum.Har ju faktiskt börjat framkalla en massa kort nu!Det är på tiden iallafall.

Nä,nu måste jag hoppa i duschen och försöka hinna göra mig klar innan Lucas vaknar!


Så söt!
Lucas blev lite trött efter maten i morse!
(Älskar hans pyjamas han har på sig!)

Postat av: Madde & Ellie

Vi bor vid Alfa om du vet vars det är?

Det är ju helt underbart att gå ut och gå. Brukar gå flera gånger per dag eftersom Ellie sover bättre ute. :)

Vad gör ni en dag som denna då?

2008-09-11 @ 14:08:59
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennie & Norah

Åh så söt!Snygg pyjamas också! :-)



Jag HATAR musikaler i vanliga fall.Såg "Sweenet Tod" med syrran och några kompisar,har du sett den?

SATAN så dålig film!Det är typ en skräck-musikal,usch se den inte!

Men i Mamma Mia så känner man igen musiken och den var verkligen så fin,så den kan jag rekommendera.



Ja visst hade man mkt främmande i början.Kände att det blev för mkt en dag då vi hade först besök i 2-3 timmar,och sedan avlöstes det med några andra som var i 2-3 timmar.När dom gått hem såg hela läggan ut som ett bombnedslag!Då hade vi inte hunnit äta middag eller handla.Så jag började gråta,haha!Och i samma veva plingade det på dörren och vi fick mer främmande.Så efter den dagen lärde vi oss att säga nej om vi var för trötta.Det är viktigt!



Dom har supergod mat på Nodo.Jag har jobbat där medan jag var gravid och innan(Då det var Roasters var jag restaurangchef där).Imorgon är det Italienskt så det ska bli super.

Varit där nån gång?



Vart framkallar du dina bilder från?

Jag har framkallat en massa(trodde jag då),men nu har jag säkert dubbelt så mkt,så mkt kort som man tar på dom små liven :-)

Hade glömt bort att jag oköpt fotoalbum,så tack för att du "påminde" mig :-) Kul att ha något att pyssla med på dagarna!



Kram

2008-09-11 @ 15:00:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var riktigt trevligt idag =) Timmarna bara sprang iväg. Vi höres imorrn då. Kramar

2008-09-11 @ 16:34:12
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Jane

va sööt :)

2008-09-17 @ 21:30:36
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-17 @ 21:33:37

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: