28/10-08

Jag har blivit utmanad av www.stordocka.blogg.se  för någon dag sedan så nu tänker jag ta tag i det.

Reglerna är följande:

♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1.Nästan all våran inredning är från IKEA.Till och med min symaskin.
2.Jag är helt besatt av skotrar och skoterkörning.Om jag fick som jag ville skulle det vara vinter jämt.Och minst två meter snö!
3.Jag har haft sex på isriknken i Öjebyn.
4.Jag får panik när det är rörigt hemma,och tvdosorna och mattorna måste "ligga" rakt.(Lite av en perfektionist.)
5.Jag har åkt fast för polisen för att ha varit för full och drukit hembränt i mina unga år.
6.Jag har åkt och tävlat i slalom nästan hela mitt liv.Iallafall till jag var 15.
7.Jag jobbar bara med killar/gubbar.Och jag älskar att vara deras lilla prinsessa.Jag får ofta som jag vill!


Postat av: Erika

Har du tävlat i slalom? Jag med ju. Slutade 2002 efter USM-finalen. Då måste jag ju bara ha stött på dig i våra yngre dar :)

2008-10-28 @ 22:04:27
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Jaha! Alltså jag är ju från Tärnaby egentligen så jag har tävlat för TIK. men Västerbotten och Norrbotten tävlar ju mot varandra när man bli äldre så jag måste ändå ha stött på dig. Så sjukt alltså :)



Självklart är jag på, på en promenad. Vart tycker du vi ska täffas?

2008-10-29 @ 09:01:02
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: