25/10-08

Ja,att man nästan får orgasm bara på att titta på nya fina skotrar.Det kliar så himla mycket i fingrarna alltså..Det var ju egentligen meningen att vi skulle köpa nya skotrar iår,men det blev ju en Lucas istället!
Så nya skotrar och nya snygga skoterkläder får det bli nästa år,när Lucas blivit lite större och kan följa med.Det lär ju inte bli så långa svängar iår.Men iallafall nån liten sväng blir det nog,förhoppningsvis.
Skoter är det absolut roligaste som finns!
Vi kollade också på små ski-doo kläder för barn,men Lucas är lite liten än.Men nästa år ska han få sig nå ski-doo kläder och senare även en mini-Z.
Det kommer bli så himla roligt när han blir äldre och får sin egen lilla skoter.
Och om jag säger såhär,Lucas lilla pappa lägger gärna ut pengar på allt som har med ski-doo att göra!Självklart ska han pojk få ha "riktiga" ski-doo kläder!

Ikväll ska dom vi brukar vara med i fjällen ha skoter möte,om vart dom ska fara i år ovs.Det kommer nog att kännas lite när dom far iväg iår och inte vi.
Skoter är nog det enda jag saknar och kommer att sakna när vi har Lucas.Men Lucas blir ju större och större,så när han är typ 4år så kan han ju följa med!
Lucas lär ju växa upp på skotern!
Så det är ju egentligen bara nu man inte kommer kunna köra lika mycket skoter som förr..

Igår gjorde familjen inte så mycket,blev en relativt tidigt kväll.Bad för Lucas del och IDOL för oss.Man orkar inte göra så himla mycket på kvällarna tycker jag.
Nu ska jag då iväg och handla kvällens middag.Vi hade tänkt att göra hemmagjord pizza.Tror det kommer bli riktigt gott.Men jag tror det kommer slinka ner nån godis bit i vagnen också!

Tänkte ladda upp några bilder från badet och sånt igår.


Pappa och Lucas badar.


Älskade trollunge inlindad i handuken!


VÄLDIGT trött efter maten.


Pappa och son.


Familjen.



Postat av: Jennie och Norah

Den var billig!

Ska kika in den sidan,kanske passa på att köpa nån julklapp då :)



Vi kollade på en micro,men vi köpte den aldrig.

SÅ sega är vi!Kommer säkert att bli nästa år,typ..



Såg er faktiskt på stan idag,tror det var ni iaf :)

Vi hade precis kollat på en micro då utanför elkedjan,hihi.



Händer ikveel då?



Kramkram

2008-10-25 @ 18:31:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken socker bit han är :)



Vi har också varit och tittar på skotrar idag, det är ju så skoj!



Tror förresten att jag stog föra dig i kassakön på Konsum igår??! Tyckte det såg ut som dig när jag slänge en blick över axeln innan jag traskade ut ur butiken :)

2008-10-25 @ 18:33:43
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: