1/10-08

Idag har jag och Lucas varit och hälsat på på mitt jobb.Jag inser nu att jag faktiskt saknar "mina" gubbar.Var där ganska många timmar.Men det finns ju ganska många att prata med också.Men jag kommer väl tillbaka i Maj,så det är ju ändå inte så länge.Men just nu vill jag då iallafall vara hemma.Men det är faktiskt skönt att känna att man saknar dom då är det ju inte lika farligt att börja om.
Alla tyckte iallafall han är jättesöt,men det vet vi ju redan!

Jag och Lucas mormor har också hunnit käka lunch på stan idag.Och varit in på lite affärer också.
Jag tycker man hinner så lite ibland,fast man stiger upp så tidigt.Plötsligt är klockan åtta på kvällen.Men det är väl så det är,tiden räcker aldrig till!

Nu ikväll tror jag det blir rätt så lungt för familjen.Lucas är faktiskt lite gring,men han brukar vara det denna tid på dynget.



Lucas sitter ju "nästan" själv.


Ett av mina inköp idag,hur söt som helst!


Lucas nya sängkläder.



Postat av: Matilda

haha ja det är ju så! Dom börjar skämmas redan vid 6 års-ålder:P Inga hejdå-pussar så att folk ser iaf! haha. Jo, jag gick i hennes klass 1 år innan jag fick pojkarna, sen började jag om med 85:orna:)

2008-10-01 @ 19:53:12
URL: http://matildaberglund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha joo. Du vet, det är ju pinsamt då kompisarna ser att mamma pussar en ;D haha! Men mina pojkar är extra mysiga då dom kommer hem. Tror dom får lite dåligt samvete:P haha

2008-10-01 @ 20:15:05
URL: http://matildaberglund.blogg.se/
Postat av: Matilda

jo, det är dom:)

haha shit, de e ett farligt program att se:P Jag skrek inget eftersom jag gjorde ett planerat snitt, men säkerligen skrek du som dom :D

2008-10-01 @ 20:46:00
URL: http://matildaberglund.blogg.se/
Postat av: Jean

Himla tufft påslakan...skulle lätt vilja ha ett sånt själv. Snygg design ^_^

2008-10-02 @ 01:13:51
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/
Postat av: Jennie & Norah

Jag har testat den och den är KLOCKREN.Går att "ta isär" och användas som handdammsugare också.Den är lättstyrd och väsnas inte så där supermkt.

Helt klart värt att köpa den! :)



Jag har också en massa mjölk på dagarna och mornarna,men på kvällarna känns det sm det är helt slut!Konstigt,men huvudsaken dom är nöjda och belåtna :)



det var jättetrvligt!Blev däremot några kronor fattigare då jag ansåg mig själv som jätterik helt plötsigt.Ante bara skrattade åt mig :)



Vad ska ni hitta på idag?

Själv skulle jag på mammaträff men jag är så hängig..Så det blir att stanna hemma,trist!



Kram

2008-10-02 @ 10:43:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Bältet var för kort!

Men nu har vi köpt en ny med insats eller vad det då heter. Det blev så mycket smidigare!



ICA-historien får man nog vara med om förr eller senare ;) Men man blir ju tryggare för varje dag som går, och tur är väl det.

Igår var han gnällig till och från i 12 timmar! Det var inte roligt kan jag ju säga. Det enda vi kan komma fram till är att han får för mycket luft i sig när han äter, men han är jättedålig på att rapa så vi vet som inte rktigt vad vi ska göra.

Något tips?



Vi får höras sen, nu börjar det bli dags att plocka upp brösten för lite mat :-)

2008-10-02 @ 10:48:41
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: