21/10-08

Det går åt rätt håll för våran trollunge!Han har varit på mycket bättre humör både idag och igår.Men så har vi också testat en ny välling.Lemolac,för barn med matsmältningsproblem.Och det verkar ju hjälpa litegrann iallafall.Det är ju aldrig roligt när ens barn bara skriker.Det gör så himla ont i hjärtat,plus att det är roligt att han är vaken och är glad!

Tony är ju borta och jobbar i veckan,så vilken tur att det förhoppningsvis börjar gå om i magen för våran älskade trollunge.Skulle nog inte ha orkat en vecka till med att han bara skriker och vara själv samtidigt.Jag skulle nog vara helt slut på trosdag då han kom hem.Men som tur var har vi ju Lucas mormor och morfar.Min kära mor ställer alltid upp till hundra procent,och särskilt nu i veckan när Tony är borta.
Hon har varit och hjälpt mig att städa idag och tvättat.Man har som inte hunnit nått när Lucas inte har mått så bra.Men nu börjar allt som kännas bättre,och jag ber till gud att han ska få forsätta må bra och inte ha ont i magen!


Postat av: Emmeli

Mio är mycket bättre, men fortfarande lite gnällig.

Dock inte så att han gallskriker, men lite oro verkar det vara. Får hoppas att det ger med sig..



Skönt att det verkar gå till sig för Lucas!

Hur ofta äter han nu när han bara äter ersättning?



Ja, men då borde jag ju veta var du bor ändå. Kiosken vet jag vart den ligger iaf :D

Men klockan 1 blir jättebra!



Hur går det att vara själv då?

Kramar! :)

2008-10-21 @ 21:22:15
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, vad hade man egentligen gjort utan sin mamma?!

Tänk.. det är inte heller förrän nu nu man inser HUR mkt ens föräldrar faktiskt älskar en!

Sen jag fick Lovis är jag mycket noga med att säga till både mamma och pappa att jag tycker att dom är bäst!

Jepser jobbar åt Lindbäcks.

Vem jobbar du åt då?

Åker du också runt överallt när du jobbar, elelr är du i piteå hela tiden?

2008-10-21 @ 22:36:34
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: