9/10-08

Idag har jag faktiskt tagit tummen ur..och klippt mig!Det var ju inte igår,men tiden vill inte riktigt räcka till när man har småbarn.
Lucas är lite snorig och hostar lite än,men jag hoppas det ger sig nu.Jag vill ju inte att han ska ha ont.Nu när jag har blivit relativt "frisk" från förkylningen så har min käre Tony drabbats.Det tar nu aldrig slut!
Men bara Lucas får vara frisk så kan jag vara hur sjuk som helt istället för han.

Vi har förrsten köpt Scrubs säsong 6 idag.Tony är galen i Scrubs.Vi har redan alla andra säsonger,Och jag kom ihåg att få köpte dom samma dag eller dagen efter vi plusade på stickan.Vissa saker glömmer man aldrig!

Nu ikväll har Lucas mormor och morfar varit och hälsat på.Min käre mamma färgade håret medans min käre pappa var grymt imponerad av våran kolsyrekran.Som förrsten fungerar klockrent.

Nu håller vi iallafall på att se Scrubs och äter lite snarra.Vilket jävla godismonster man blivit!
Någon mer än jag?
Vi har det faktiskt riktigt mysigt lilla familjen.

Imorgon blir det mammaträff på stan,hur roligt som helst!

Nä,nu ska mammas prins få äta och sedan blir det sängen för oss!

Postat av: Madde & Ellie

Godis monster har man ju alltid varit ;)

Är du så duktig att du kan klippa dig själv?

Det skulle man ju vilja kunna.



Kramar!

2008-10-10 @ 08:09:10
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: