29/10-08

Jag är själv även denna vecka också.Och när man är själv så måste man hitta på saker att göra.Jag och Lucas kan ju inte sitta hemma dag in och dag ut.Så därför är det viktigt att försöka ta sig ut.Och alla som känner mig vet ju att jag kan ha lite spring i benen ibland!

I måndags iallafall så var jag och Lucas med Sandra och hennes lilla Nora.Tänkt att Lucas redan skaffat tjej?Och han är bara två månader!Vi var en sväng till stan och sedan satt vi bara hos oss och surrade.Väldigt roligt var det iallafall.

Igår så var jag och Lucas med Lucas mormor på stan och skulle hitta mig några nya kläder.Och hur gick det med det då?Inte ett jävla plagg hittade jag.Det kommer sluta med att jag börjar gå naken.Antingen hittar jag ingenting eller så hittar jag med det passar inte på mig.
Någon designer som vill special sy kläder till mig?
Någon?

Senare på kvällen så kom Lucas morfar till oss.Och även grannarna våra var förbi en sväng.Så det var fullt ös hela dagen faktiskt.
Inte underligt att man somnar som en sten på kvällarna?

Idag har vi varit på promenad med Erika.Det är ju grymt härligt ute och det blir ju roligare när man han någon att surra med.Nä,det måste vi göra mer gånger Erika!

Just nu sitter jag hos Lucas mormor och morfar eftersom det blir middag här idag.Tänk så lyckligt lottat jag är alltså!

Imorgon kommer Tony hem,och som jag längtar!
Det enda tråkiga är att han nog måste fara och jobba i Umeå nästa vecka.Men vad ska man göra?Man får ta tillvara dom stunder vi träffas iallafall.Det hör ju till hans jobb att fara och flänga.
Som tur är har jag ju en bit av honom i Lucas.Så när jag saknar Tony som mest är det bara att titta på Lucas och pussa på honom.Då är det ju nästan som att pussa på Tony.
Sen har vi ju hela livet kvar att träffas också.
Vad är någon månad när man ska vara tillsammans hela livet?

Postat av: Erika

Det var jätte härligt med en promenad och trevligt sällskap. Håller med om att vi måste göra det fler gånger :) Då kanske jag har chansen att se Lucas i vaket tillstånd!



Kram

2008-10-29 @ 15:25:56
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Visst kommer du imorgon? :)

Hoppas ni har det bra du och Lucas.



Kramar!!

2008-10-29 @ 19:27:32
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag hade ju också utmanat dig ;)

2008-10-29 @ 22:25:27
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Klockan 1 tror jag att det är ;)

Det ärbara att dyka förbi. Som du säger torsdagar

är alltid roliga nuförtiden. Ses senare idag.



Kramar!

2008-10-30 @ 07:56:14
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Visst är det så! Ja det skulle jag jätte gärna göra, länge sedan jag tog mig tid att gå på stan faktiskt :) Säg bara till när ni har tid så hänger jag på! Förstår att han sovar mestadels när han är i vagnen, men någon gång..



Det blir nog inget av jobbet. Det var inte rikigt min grej och så måste jag ligga ute med pengar som jag kanske inte får chansen att tjäna igen sedan. Men desto större anledning har jag ju nu att fixa klart betygen :P



Kram

2008-10-30 @ 16:35:57
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: