24/8-08

Igår var det en riktigt bra dag!Vi hade mammaträff hemma hos oss.Sju mammor och sju barn.Det är så fruktansvärt roligt att träffas,ett riktigt härligt gäng!
Jag längtar redan till nästa torsdag!Men självklart glömde jag ju att ta kort.Och som vanligt går tiden så jävla fort när vi träffas.Men jag har sagt det förut,tiden går fort när man har roligt!

Tony kom också hem igår,vad jag längtat efter han alltså.Lucas har nog också längtat efter sin pappa också.Det blev lite av en myskväll igår för familjen.Och jag fick till och med se en hel film,och det var inte igår.För ÄNTLIGEN har vi fått tillbaka våran glada trollunge.Självklart så kan ju Lucas vara lite smågnällig speciellt på kvällarna,men alla barn har ju sina gnäll timmar.Och det är ju en sak att han gnäller i en timme och inte HELA dagar!

Lucas har sovit riktigt bra inatt.Han somande väl kring 22.00 och vaknade kring 3 och fick lite mat och en ny blöja.Och sen vakande han inte förrän 8.30 i morse.Så vi fick ju oss en riktig sovmorgon.Han brukar ju som vakna vid 06.30.Men inte idag!

Lucas blev ju förrsten två hela månader igår,tänkt vad tiden går fort!Nu är det ju bara sjutton år och tio månader kvar innan han är myndig!

Postat av: Madde & Ellie

Tack för en trevlig stund igår. :)

Måste även berömma er för erat fina hus. Ni har gjort ett bra jobb!



vad händer för er ihelgen då?



Kramar!

2008-10-24 @ 10:37:49
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Det vore riktigt trevligt om ni kom förbi så kan vi gå en liten promenad. :)



Aha..är det skoterns dag? Så lär ju min sambo vilja fara och kolla. Men kanske inte dräggla eftesom han beställde en ny en i höst, så vi längtar nog mera nu tills den kommer :)



Ihelgen fyller sambon år så det blir att baka lite till och sen ha lite fika på söndag.



Hoppas ni får en trevligt helg!

Gräggla inte ihjäl er :)



Kramar!

2008-10-24 @ 11:15:18
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt att du fått hem Tony :)



Om du känner att du har tid över någon gång så har jag utmanat dig ;)



http://stordocka.blogg.se/2008/october/utmanad.html

2008-10-24 @ 14:01:15
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: