22/10-08

Nu börjar det ju nästan gå riktigt bra att vara ensamen,fast det blir ju lite långtråkigt hemma.Lucas forsätter att vara mammas prins,och inte en gnällunge som han var förra veckan!
Att man kan älska en sådan trollunge så otroligt mycket!

Jag och Lucas har varit på långpromenad med Sandra och Nora idag.Riktigt härligt var det.Lagom kallt sådär,plus att det var roligt att ha någon att prata med när man går.Det måste vi absolut göra om fler gånger! 

Imorgon är det mammaträff hos mig.Längtar massor!Det är så himla roligt att träffas,fast tiden går ju så himla fort.Men som dom säger,tiden går fort när man har roligt!
Plus att Tony kommer hem imorrn,så jag tror absolut att det kommer bli en riktig toppendag!

Just nu är vi hos Lucas mormor och morfar,där vi har blivit bjuda på mat.Okej,jag har ätit middag här hela veckan!Men det är ju så förjordat tråkigt att laga och äta mat själv.
Tack mamma för maten i veckan!

Vi har även fått våran nya beredare nu,så nu har vi varmvatten.Efter nästa en vecka utan varmvatten!Det har inte varit roligt.Men nu äntligen så är den nya inkopplad och klar.Sju tusen bara sådär..Det finns ju roligare saker att lägga pengarna på,men.
Nu ligger den gamla beredaren bara här utanför,men vi ska väl köra den på tippen när Tony kommer hem!

Nu håller min underbara trollunge att vakna,och det betyder käk!

Det var ju ett tag sen jag laddade upp några bilder,så nu kommer det några!


Våran trollunge!



Han gillar att leka!


Kolsyrekranen,klokren!


Jag tackar denna tröskel för att den finns när Lucas har haft ont i magen!


Postat av: Erika

Du får säga till när du är redo för en prommis :)

Skönt att höra att Lucas inte är lika gnällig. Förstår att det är långtråkigt att gå ensammen hemma. Det har jag gjort nästa hela tiden sedan jag flyttat hit.. det är drygt!



Hoppas allt är bra!

2008-10-22 @ 19:29:28
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Självklart kommer vi idag :) Vi tar nog en liten prommis till dig.

Ska bli så skoj och se hur ni bor :)

Ses om några timmar.

Kramar!

2008-10-23 @ 06:53:01
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Louise

tack och detsamma :)

2008-10-23 @ 08:47:26
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det var helt underbart, idag också. Lovley!



Ja absolut, det blir kanon bra. Visst är det trist att vara ensam? Usch, don´t like.

2008-10-23 @ 14:22:25
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jo :(

Frågan är hur man ska göra för att inte smitta varandra?Man kan ju inte flytta åt varsitt håll för en förkylning :)



Vad söt han är på bilderna!

Ett riktigt charmtroll!

2008-10-23 @ 14:27:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: