18/10-08

Jag håller på att koka upp lite ägg nu.Ikväll blir det mys med familjen.Vi har köpt hem räkor som vi hade tänkt att äta och lite ost och kex!
Jag är redan sugen på räkor,men någon timme till ska jag nog kunna hålla ut!
Nä,nu vill jag gå och mysa!Längtar till mörkret faller så det blir ännu mysigare!

Postat av: Emmeli

Men nog gick det väl bra att vara själv igår?

Kan inte tänka mig annat!

Ni får mysa lite extra ikväll :)



Ser nu att du kallar Lucas trollunge, hehe, vi brukar säga trollet åt Mio :D



Var i öjebyn är det ni bor?

Ska vi ta träffen på torsdag eller? :)

Kramar!

2008-10-18 @ 17:22:21
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Det låter supermysigt. :)



Han jobbar som resemekaniker. Din då?



Stackars lilla Lucas som har ont i magen.

Hoppas det blir bättre snart!

Du får ta och säga grattis till han på namnsadagen från oss ;)



Kramar!

2008-10-18 @ 22:20:31
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: