14/10-08

Snart ska jag och min trollunge på BVC.Ska bli så himla kul att se hur stor han blivit!Just nu ligger han iallafall och har lite hicka.

Igår tog vi en promenad i det fina värdet,riktigt skönt.Sedan blev det middag hos Lucas mommo.Moppa är ju fortfarande borta och jobbar så då får hon gärna göra mat åt oss!
Men idag ska vi bjuda henne på mat,jag hade tänkt att göra grekisk pyttipanna.Med fläskfileé,kylftpotatis,fetaost,vitlök och sambal olek.Stakt och gott tror jag att det blir.

Nä,vi ska vara på BVC klockan nio,så det börjar bli dags för mamma och trollunge att göra sig klara!

Postat av: Sofia

Boken finns på bokus.com för bara 39:-! Den har blivit min bibel nu för den förklarar så otroligt bra varför bebisar beter sig som de gör! =)

I veckan blir det en massa mammafikande och barnvagnspromenader. Låter det bekant? =)

Vad ska ni har för er?

2008-10-14 @ 09:10:18
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: