14/10-08

..Jag är helt värdelös till att laga mat..

Postat av: mamma

du är inte värdelös på att laga mat att det blev som det blev är ju mitt fel som inte hade skrivit allt i receptet eller hur?puss mamma

2008-10-14 @ 17:39:05
Postat av: Madde & Ellie

Ellie var på 6 månaders kontroll.

Jag håller med dig. Det är så skoj och se hur mycket som har gått upp och följa deras utveckling.



Vem är det du har som BVC sköt?



Jag mailar över mitt nummer. Så har du det. :)

Kram

2008-10-15 @ 09:05:08
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej men fy, det måste ha varit jätte jobbigt. Jag hade tänkt försöka kurera mig själv först, det har gått över av sig själv om jag ätit bättre och stressar mindre innan. Men blir det inte bättre måste jag kolla upp det!



Visst är man rätt knäpp ibland? Men är man sån som person är det inte mycket att göra åt. Min mamma är likadan, städa städa städa. Min syrra med, haha!



Ja, har är så otroligt söt. Man smälter!



Självklart är jag med på en promenad, jätte skoj ju :) Du får säga till när ni har tid, jag har ju all tid i världen :P

2008-10-15 @ 09:28:18
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja! :D Det är svårt att fatta att man varit så stor för inte så längesen :)



Vi skulle väl träffas hos Emmeli imorgon, visst? Blev det bestämt nån tid förresten?

Vi syns!!

Kramar!

2008-10-15 @ 10:57:51
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: