10/10-08

Idag har jag och Lucas varit på mammaträff med Emmeli och Mio,Monica och Anton,Madde och Ellie och Lollo och Jack.Riktigt trevlig,tiden bara rusade iväg.Man hade alltid något att prata om!
Tack för idag tjejer!

Nu har vi just kommit hem från furuborg,vi var där och åt AfterWork.Så nu blir det soffläge resten av kvällen.Är faktiskt ganska trött.Har köpt lite snarra.Konstigt va?Men jag är faktiskt så grymt mätt så jag vet inte om jag kommer att få i mig så mycket snask!

Därimot är det som konstigt.Jag har typ inte nå mjölk i mina tuttar..Jag som verkligen gillar att amma.Och dom säger ju att om det börjar sina så kommer det inte tillbaka,men vi får hoppas att det gör det!

Nä,nu ska Lucas få snutta lite på tutten!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: