- S a v e E v e r y G o o d M o m e n t -

Ikväll har jag "fixat" till mig själv.Det är ganska skönt att ha 1-2timmar för sig själv på söndagarna.Tony och Lucas är hos Tonys farmor och spelar bingolotto,mest för att jag ska få lite tid för mig själv.Och jag uppskattar det verkligen,tack ska du ha älskling!
Jag har solat,färgat håret,rakat mig,klippt naglarna och hunnit plocka ögonbrynen.Så nu är jag redo att få hem mina pojkar.
Jag kan tycka det är lite ensamt nu,man är ju inte van att vara själv.Men ändå skönt att få lite tid för sig själv.Tony har ju jobbat så jävla mycket dom senaste tre veckorna,så jag har varit själv med Lucas typ 24timmar om dygnet.Men nu ska han inte jobba lika mycket i veckan,så då är vi ju två på kvällarna.Lucas brukar nämligen ha sin gnällperiod på kvällskvisten,så det är både bra och skönt att vara två då!

Jag fick en chock Lucas vaknade och ville ha mat inatt.Klockan var 05.30!Jag var tvungen att titta både en och två gånger,men den var fortfarande 05.30.Det betyder att Lucas har sovit från klockan 22.00 till 05.30 i ett.Det har aldrig hänt förut.Jag och Lucas steg iallafall upp och gjorde lite mat åt honom,jag trodde förstås att han gjort morgon då.Men vi gick tillbaka till sängen för att mysa lite,han fick ligga med mamma och pappa i storsängen.Och vad händer?Lucas somnar.och vaknar inte förrän klockan 08.00.
Vilken sovmorgon alltså!Jag känner mig hur pigg som helst idag.Det är bara att hoppas att det inte var en engångsföretelse utan att han ska forsätta sova så bra!Mamma känner ju sig så utvilad då.

Alltså,vad jag älskar våran trollunge!


Postat av: Erika

:)



Vad härligt med sovmorgon, han håller kanske på att ändra sina sovrutiner nu.



Känner du för att hitta på något i veckan är det bara att säga till :)



Ps. Vilken fin tatuering :) Har du fler?



Kram

2008-11-10 @ 10:41:19
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: