- T r a g i s k t -

Lucas sover,så jag sitter och funderar lite.
Jag börja fundera på dom jag var med förut.Mina kompisar från förr så att säga.Och jag har kommit fram till att det har gått riktigt dålig för många.Droger ovs.Det är så himla sorligt,vi hade ju så jävla kul!Men det är ju inte samma personer nu som då.Vi förändras,jag fick barn och dom tar droger.Den kominationen går inte riktigt ihop.
Tråkigt att se människor man tyckte så himla mycket om bara försvinna.Jag skulle bara egentligen dra upp dom från skiten och sen skulle allt vara som förut.Men det går ju inte,tyvärr.
Vissa gamla kompisar har bara försvunnit,och jag har ingen aning om vart dom är.
Kanske Finland?eller kanske Tyskland?Vem vet?
Jag blir så himla sorgsen när jag tänker på dom.Varför gick det så illa för just många av mina kompisar?
Jag gillade ju alla så himla mycket.
Det finns ju vissa jag saknar mer än andra.

Cassandra..Vi hade så jävla roligt jämt en bland mina absolut bästa vänner.Men jag har ingen aning om vad hon gör eller vart hon befinner sig idag.

Nä,nu ska jag gå och hålla om Lucas för han får aldrig försvinna från sin mamma.

Postat av: Jiiz

Ja man undar ju vart hon är o vad hon pysslar med...alltså cassandra. Nu gjorde du mig nostalgisk.

2008-11-25 @ 21:54:45
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: