- P e n g a r -

Jag har tydligen fått min föräldrapenning redan den 26,hur kan det komma sig?
Brukar inte den komma 27?
Hm..
Men ett är då säkert,man blir fan inte miljonär på att vara mammaledig.
Jag HATAR att känna mig fattig.

Postat av: Jessi å pojkarna

Jag får då min föräldrarpenning 25 ...

2008-11-28 @ 14:31:24
URL: http://www.brukstyp.se
Postat av: Jennie och Norah

Vi gav henne puré idag,oj vad det var roligt att se hennes miner :) Du har verkligen nåt att se fram emot!



Jo han plogar vägar..Och dom ringer bara ut på nätterna,då det är minst trafik.Så det är inte roligt då dagen efter tillsammans blir rätt så förstörd.Han är så trött då,stackarn!



Vad kul det lät att ha middag imorgon,ni får det säkert supertrevligt!:)

Vi ska bara slappa hela helgen.Gå på stan,köpa lite julklappar och så är det ju skyltsöndag.

Ska ni gå nånting på den?



Kramar!

2008-11-28 @ 16:50:51
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det är riktigt svårt att köpa till småkillar.. vi vet inte riktigt vad vi ska köpa, men han får då bl.a. en mini-gitarr och ett innebandymål.. sen är det tomt i huvvet :) Vi hade tänkt gå en stund på skyltsöndag, måste ju låta Kasper träffa tomtarna och få en liten klapp :)

2008-11-29 @ 17:17:41
URL: http://fantaisha.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ska lägga upp bilder antingen ikväll,eller imorgon.Fotade dom en tok! :)



Vi har faktiskt köpt en hel del julklappar!Dock svårt att veta vad vi ska ge till Norah.

Ska ni slå in julklapparna till Lucas?

Tycker det känns lite småskumt :)

Hon kommer ju ändå att få miljarder andra julklappar.Och så är dom ju inte så gamla..Men man gör det nog ändå!



Nej,Coop suger när det är löning och helg!Jag blir bara sur och irriterad och går därifrån med bara hälften av vad jag hade tänkt!



Yepp,blir skyltsöndag för oss också.Ska bli så mysigt,men det är ju såå kallt!

Hoppas man får ännu mer julstämning :)



Vad bjöd du på för mat ikväll?



Kramar

2008-11-29 @ 20:21:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: