-Magiskt-

Jag har verkligen fått vara med om något magiskt inatt.

Lucas vakande som vanligt vid tre tiden och ville ha mat.Sagt och gjort.Och som vanligt så var Lucas jättepigg när vi la oss i sängen igen,så han fick ligga i våran säng.
Han hade iallafall mycket för sig,och han var inte trött.Väldigt pigg och glad faktiskt.Låg och skrattade.
Sen helt plötsligt så vänder han huvudet mot mig och tittar på mig.
Vi fick verkligen ögonkontakt.Vi kollade säkert varandra i ögonen trettio sekunder minst.
Och tillslut så börjar Lucas riktigt att stor le.Jag har nog aldrig sett ett sådan leende på honom.
Vi fick verkligen kontakt med varandra då.Det spred sig liksom en helt underbar känsla i hela kroppen hos mig.
Det kändes tryggt på något sätt.Det går inte att beskriva.
Det var helt magiskt alltså.

Just den där ögonkontakten och leendet efteråt gör det hur värt som helst att inte få sova något efter klockan tre.
Det är värt all möda i världen.


♥♥

♥♥

♥♥

Postat av: Sandra och Nora

Visst är det helt fantastiskt:)

Man får verkligen en kontakt, att det lilla underverket ser en! Känns som dem tittar ra¨kt in i hjärtat på en! :) Underbart! Vad ska du göra idag? När far Tony? Kram

2008-11-02 @ 09:11:13
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

Ja, helt otroligt! :) Haha! Jag hjälper ju mamma och pappa men det blir ju som ändå inte som när man har eget att städa.., så har lite semester från allt sånt:)



Ante ska nog komma en sväng men det lär väl inte bli nå länge, sen har vi inga planer! :)

Jaha! vad skönt att han ska vara hemma! Han jobbar verkligen hela tiden! Bra för pengarna men jobbigt annars... Men då får ni vara med mig och Nora:)

Om nu Tony jobbar hea dagarna... Säg till när du vill ha sällskap! :)

Kram

2008-11-02 @ 14:24:34
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Visst är det underbart när man "connectar" med sina barn på det sättet?Man kan inte sätta fingret på vad det är,utan det känns bara rakt in i hjärtat!

Vilka gullungar vi har!



Ja det är så underbart när dom skrattar,man smälter varje gång!Har Lucas börjat le mycket nu?



Trevlig söndagskväll på er!Kram

2008-11-02 @ 21:42:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad glad jag blir, tack söta du som säger så :)



Vilken härlig upplevelse det måsta ha varit! Säg förresten bara till om du hade lust att gå på stan eller ta en promenad i veckan :)



Kram

2008-11-03 @ 11:24:43
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: