- B r a N a t t -

Ännu en bra natt!Lucas är helt underbar.Det är bara att njuta så länge det varar.Det kan ju som sagt ändras ganska fort när man har en bäbis!
Det är så himla skönt att känna sig rätt så utvilad.Och att inte somna direkt man lägger huvudet på kudden på kvällen.Att faktiskt kunna se på tv ett tag i sängen.Och sen får jag ju faktiskt sova en hel natt,till 05.30 och då äter Lucas och sen så brukar vi somna om till ungefär klockan 8.00.Jag är då glad så länge han vill sova så här bra!

Prästen ska komma hit när som helst.Det är det sista inför dopet.Sen är allt fixat och klart.Och jag måste tacka min käre mor och Lucas mormor för hjälpen.Skulle inte hon ha funnit så skulle det nog inte ha blivit något dop.Eller jag skulle då ha varit långt ifrån klar idag.Jag är en person som inte har någon vidare framförhålling.Det mesta sker i sista sekund!


Underbara unge!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: