- Ä n t l i g e n -

Äntligen är Tony klar med det där satans jobbet!Jag har varit själv i nästan tre veckor nu.Och det tar på krafterna kan jag lova!
Jag har ju faktiskt fått ganska mycket hjälp av Lucas mormor och morfar.Men man är ju som ändå själv större delen av dagarna och hela nätterna.
Tisdag natt fick Lucas för sig att vi skulle stiga upp klockan fyra,och eftersom han bestämt det så blev det ju så!Jag kan ju säga att jag såg hela valvakan.
Tror det kommer att behövas någon timme för mig själv känns det som.Kanske fara och sola eller bara sova?
Vi hade tänkt att vara en sväng till Luleå först nu när Tony slutar.Vi måste ju hitta några kläder till Tony som han kan ha på dopet.Jag känner själv att det kommer bli skönt att få komma ut lite.Lite frisk luft skadar ju inte när man inte är på topp!
Men jag beundrar verkligen singelmammor som inte har någon.Hur klara dom allt själv?
Men man kanske gör det,jag har ju trots allt klarat tre veckor nu.Men inte en till på raken tack!

Postat av: Monica & Anton

När ska Lucas döpas?

2008-11-07 @ 12:56:52
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, gjorde du det där på www.gravid.se? Jag vet inte riktigt om jag vågar tro på det. Det är bara en känsla jag har och sen när BM sa att hjärtljuden låter annorlunda, då blev det som lite mer bekräftat. Men jag ska verkligen inte ta ut något i förskott, som sagt, köper jag en hello kitty-klänning, så tittar det ut en snorre, min vanliga tur :) Jo, tiden går helt sjukt fort... Jag tycker också att det var nyss vi plussade, den 14 april. Nu har jag fyra veckor kvar. Jag fattar ingenting :) Dock är det skönt att man växer in i mammarollen mer och mer för varje dag. I början var man skräckslagen varvat med total lycka men nu har man ju aldrig längtat efter något mer... Ni verkar ha hemskt mysigt på era mammaträffar... Roligt att prata bebisar och spya med några som förstår vad det handlar om. De "vanliga" vännerna har inte riktigt samma förståelse vilket man kan förstå... Jag har också en kompis som ska ha sex veckor efter mig. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne :)

2008-11-07 @ 14:22:39
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Monica & Anton

Oj, det är nära! :) Vi ska ha dop den 6 december. Så drygt 4 veckor kvar. Vart ska Lucas döpas? Öjebyns kyrka?

2008-11-07 @ 16:12:25
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: