31/7-08

Då var det kväll och då var denna Torsdag slut.Har inte gjort så fasligt mycket idag.
Var förresten på barnens hus och köpte en liten present!Det finns ju så mycket att välja mellan alltså!
Jag började även lasta in veden,men nog känner man att kroppen inte är på topp.Men jag gjorde iallafall så mycket jag orkade.
Men ikväll har det inte hänt så mycket.Vi har hittat ritningarna till huset och tomten,så nu är det bara att be farfar rita upp garaget.

Just nu sitter vi iallfall och ser en gammal Beck film och allmänt bara myser.Blir nog ingen sen kväll ikväll heller känner jag!




Idag blir det att fara på barnens hus och köpa något till min underbara systerson som fyller ett den fjärde agusti.Vet inte riktigt vad det blir för present men nått ska det väl finns.Det är ju inte varje dag man handlar saker till en ettåring.Så alla förslag är välkommna!

Senare blir det nog att försöka färga mitt hår något sånär bra igen.Ser faktiskt ut som en riktig rugguggla om jag får säga det själv.Men jag har ju tappat massor med hår när jag var sjuk,och det ser precis sådär livlös ut.Men det ska väl bli bättre nu när jag är frisk.

Det är iallfall sol idag med,och nej jag ska inte klaga!

Postat av: Emmeli

19 september, men jag hade tänkt kring den 8 :-)

Vem vet, vi kanske ses på BB? :)

2008-07-31 @ 10:55:27
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Martin Karlsson

något som låter och är färgglatt.

2008-07-31 @ 20:35:49
URL: http://mkpd.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: