30/7-08

Nu har jag verkligen gjort mitt för idag,nog känns det alltid att man är som en annan walle valross!Man är inte riktigt i sin fysiska fulla form om jag säger så.
Har iallafall städat bilen invändigt så imorgon blir det att göra utsidan.Det finns nästan inget roligare än att ha en ren bil.
Nu på kvällskvisten har jag iallafall klippt gräset.Och vad händer när jag nästan är klar?Jo,slut bensin.Så det var ju bara fara på macken och köpa mer.Men nu äntligen är jag klar.
Ganska rogivande ändå att klippa gräset.

Nu ska jag iallfall lägga mig ner i soffan och så på Ebba och Didrik.Kanske ta mig lite frukt också.Eller nått annat eftersom jag nästan jämt är hungrig!

Postat av: Emmeli

Visst är det :-)



När ska du ha förresten?

Sköt om dig!

2008-07-30 @ 22:55:32
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: