- B r ö l l o p -

Jag Såg att Lindbloms gått i KK.Undra vart jag ska lämna in skotern då?Det var ju dom som hade Lynx i Piteå.Någon som vet?Men förmodligen blir det väl TrakorCity eftersom dom har Ski-Doo.Jag tyckte faktiskt dom var grymt otrevliga på Lindbloms.Så jag hade ändå aldrig tänkt lämna in skotern där igen.Då far jag nästan helldre till Lynx i Luleå.Man som sagt,jag tror TraktorCity både tar Lynx och SkiDoo eftersom det är samma Rotax motorer.

Idag blir det lugnt här hemma hos familjen Persson/Lundberg.Hm,jag måste nog få Tony att fria och gifta sig med mig snart eftersom det är bara jag som heter Lundberg.Och jag vill ju självklart heta som mina pojkar.Plus att vi varit förlovade i 5år,så nog börjar det väl bli dags för bröllop?
Jag har den dröm att få ett riktigt vackert vinterbröllop i fjällen på skotrarna.Jag skulle gärna gifta mig i kyrkan i Västerfjäll.Så otroligt vackert.Man tar ju säg inte dit med bil,så då måste det ju bli skoter!

Jag väntar på bröllop nu Tony!Haha.


Nä,nu ska jag ta tag i vardagen och sluta drömma!


Så vackert!
En gammal bild på Västerfjälls kapell och klocktorn.

Postat av: Erika

Jaså har dom gått i KK? Men jag håller med om att dem är grymt otrevliga där, usch!



Haha, självklart borde det vara dags för bröllis! Bara mana på gubben din nu ;) Det ser grymt vackert ut vid kyrkan!

2008-12-03 @ 13:28:22
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Hon "fyller" 6 månader imorn! =)

Vi ska nog inte gå på babysim, utan bara bada själva.. vi är för snåla =) Hehehe



ja, kroppen, eller rättare sagt höfterna är inte som förut,

och snart har man väl tomsäckar i bhn också! =P



Ååå... mys med julmys!

Jag skulle också vilja styra upp en julkmyskväll med glögg och pepparkaksbak å sånnt.

Men det hinns lixom aldrig med känns det som!



Har inte skottat än, har faktiskt inte gjort nånting idag!

Vad har ni gjort idag då?

2008-12-03 @ 15:12:36
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: jessica

Det var trevligt att ses en stund idag =) Det måste vi göra igen snart & inte låta det gå så lång tid mellan gångerna. Tack för kaffet =) Kramar

2008-12-03 @ 17:45:54
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Jane

åh en till skoterfantast :D

Just nu har jag ingen alls faktiskt.

Riktigt jävla trist :(

Brukar låna pojkvännens rev mellan varven, men det blev bara nån gång förra vintern och nu i vinter såklart inget alls än. Och du kör på lynx ser ja ;)

2008-12-03 @ 19:55:48
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

aha okej =)

Ja det har då blivit alldeles för lite körning för mig sen jag flytta upp hit tyvärr.. och det lär då knappast bli så mycket mer framöver nu i vinter iaf, eventuellt en tur i jul då vi ska neröver till mitt skoterparadis- Idre ! =)

Tack för gratulationen =)

Vi har inte kollat vad det blir, vilket jag kan säga att jag ångrar så här i efterhand. Hörde att det finns nån klinik i lule man kan fara till å kolla, funderar på att kolla upp det ;)

2008-12-03 @ 20:44:37
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: