- H e m m a -

Tony har äntligen kommit hem!Så underbart det kommer att vara att ha honom hemma såååå länge!
Vi har varit och ätit palt hos mamma och pappa idag,mamma gör ju som sagt världens godaste palt!Eller hon gör ju världens godaste mat för den delen!
Min farmor och farfar har också varit förbi idag.Dom bor ju i Arvidsjaur,så tyvärr träffar man ju dom inte varje dag.Men det är roligt när man väl träffar dom!
Tony har varit på affärn och köpt lite chips och annat karra,så ikväll blir det mys efter att Lucas har gått och lagt sig.SWEET!
Hoppas bara han vill somna,annars får vi väl ta det imorrn.

Och på tal om imorrn,klockan nio ska vi på 4månaderskontroll med lilleman.Ska bli spännande och se hur lång och hur mycket han väger.
Tänk vad man längtar till olika saker nu när man har barn!

Efteråt,eller vid tolv ska jag och äta julbord med jobbet.Det kommer nog bli grymt gott!Och förmodligen kommer jag ju att få min lilla julklapp,undra vad det kan vara detta år?
Bra att dom inte glömt bort mig nu när jag inte jobbar."Chefen" ringer ju faktiskt rätt ofta och frågar hur det är med oss,vilket jag faktiskt uppskattar!

Nä,nu håller pappa på att bada Lucas.Och sedan blir det godnatt för våran lilleman!

Postat av: Erika

Visst är det riktigt tragiskt?

Ja jag läste ju om proverna, gick allt bra?

Puss

2008-12-19 @ 09:44:48
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: