- 4 m å n a d e r -

HippHippHurra för det är ingen vanliga dag,för det är Lucas fyra månaders dag!
Och alla vet ju vad det betyder?PURÈ!
Vi premär åt det nu på morgonen,och Lucas åt då.Tyckte nog inte alls det var sådär jätte äckligt.Lite kladd blev det ju,men ack så jävla söt han vad!Bilder kommer nog lite senare!
Den lilla älskade trollungen!
Fyra månader,tiden har gått så himla fort.Tycke det var nyss vi låg på BB med honom.
Dessa fyra månader har iallafall varit dom absolut bästa i hela mitt liv.Och det blir nog bara bättre och bättre!
Livet har verkligen berikats massor efter att lilltrollet kommit!

Lucas har ju till och med sovit i nästan tolv timmar i sträck!Vilken lycka att få sova en hel natt!

Idag fyller Lucas "farmor" år,så vi ska dit och äta smörgåstårta,mums!Just nu håller jag faktiskt på att göra skinkan som vi ska ha imorrn!

Livet kan nog inte bli mer underbart än såhär!


Nu säger vi i familjen
GOD JUL på er alla där ute!
Jag hoppas ni får lika bra jul som vi kommer att ha!


Postat av: Madde

Grattis Lucas på 4 månaders dagen!

Måste välkomna dig in i Purevärlden. De när helt underbar men många nya smaker att utforska :)

Hoppas du får en trevlig jul och att du får en massa paket av den läskiga farbror som folk säger är snäll men jag är skeptiskt...

Vi ses efter jul kompis!



Kramar från Ellie

2008-12-23 @ 11:55:15
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Ellie

Grattis Lucas på 4 månaders dagen!

Måste välkomna dig in i Purevärlden. De när helt underbar men många nya smaker att utforska :)

Hoppas du får en trevlig jul och att du får en massa paket av den läskiga farbror som folk säger är snäll men jag är skeptiskt...

Vi ses efter jul kompis!



Kramar från Ellie

2008-12-23 @ 11:55:33
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

tJHO NEJ SÅ DJEVLA SÖÖT=) jag utmnar dje i min blogg de e en kul grejj ta en titt

2008-12-23 @ 12:02:51
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: