30/8-08

10 favoriter
Dialekt: Min egen såklart!
Mat: Svårt fall,Fisk,Kött och Stark mat kanske.
Låt: Heaven (Bryan Adams)
Tecknad figur: RainbowBrite
Sport: Slalom
Komiker: Kommer tyvärr inte på någon.
Veckodag: Fredag
Glassmak: Spelar ingen roll så länge det är glass!
Soloartist:

9 för tillfället
Humör:
Lycklig som bara den.
Tanke: När matade jag Lucas sist?Var det kanske kring sex?Jag tror det är dags för han att äta snart iallafall.
Kläder: Jeans en vit t-shirt och en kofta.
Bakgrund: Tapeterna på väggen och en tavla av några träd eller kvistar typ.
Känsla: Kär och galen!
Tid: 20:34
Bästa sak: Glassen i frysen.
Irritationsobjekt: Tiden bara rinner iväg!

8 första
Bästa vän: Jannice.
Husdjur: Dammråttorna,räknas dom?
Kyss: I 5an med Johan.
Piercing: Näsan.
Förälskelse: Det måste ju ha varit Johan tror jag.
CD skiva: Kan mycket väl ha varit Spice Girls eller nått sånt.
Bil: En Peugot 205 junior,världens fränaste bil.
Ord: Måste väl ha varit mamma eller pappa?

7 senaste
Telefonsamtal: Tony.
Mat: Ris och kycklingwok.
Dryck: Isvatten.
Biltur: Idag till och från Renön.
Tv-program: Miami INK.
Spelad låt: Vet inte vad det heter.
Köpta klädesplagg: Säkert någon tröja från Gina.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Ja.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja faktiskt!
Varit med i tidningen: Även där har jag varit med både en och flera gånger faktiskt.

5 nej tack

Skolämne: Allt som innebar teori.
Mat: Svårt att säga faktiskt.
Musik: Rap.
Dryck: Coca-Cola och andra drickor som bara smakar socker.
Djur: Ormar.

4 saker
Du gjorde igår kväll:
Hade främmande och sedan så myste lilla familjen i soffan.
Du kan höra just nu: Tony som spelar Resident Evil.
Du inte kan leva utan: Min familj.
Du gör när du har tråkigt: Städar?Fast just nu hinner jag inte ha tråkigt!

3 personer
Du kan berätta allt för:
Mamma,Jannice mina systrar.
Du tycker om: Lucas,Tony.
Du inte gillar: Dom som inte gillar mig!

2 val
Coca Cola eller Fanta:
Varken eller.
Hund eller katt: Hund.

1 önskan
Att min familj och alla jag känner nära och kära ska få leva ett långt och lyckligt liv.

Postat av: Emmeli

Åh, får jag sno den här listan från dig? :-)



Jag hoppas ni ska på stan eller nåt snart så man får se erat underverk. Han är så söt!

Kramar

2008-08-31 @ 20:52:25
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: