5/8-08

Att man kan sova så mycket som jag gör.Jag tycker att jag jämt är trött fast jag sover så pass mycket.
Sen vaknar jag ju alltid en till två gånger av att jag håller på att pinka på mig,men aldrig har jag problem att somna om.Just nu har iallfall bäbisen hicka så jag sitter nästan och guppar med.Det är väldigt mycket aktivitet i magen nu på morgonen.Bäbis vill nog snart kanske komma ut!

Idag blir det att fara till Norrfjärden och till Jessica.Det lär väl mest bli att surra och snacka en jävla massa skit.Men trevligt ska det iallafall bli!
Men jag måste nog först köra damsugaren ett varv här hemma,inge roligt att ha en massa skit på golvet.Senare i dag förmodligen efter middagen så ska jag forsätta att måla i gästrummet.
Imorgon kanske det blir klart!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: